25січня2020

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА ЕКОНОМІКА Кропивницькі кондитери мріють скласти конкуренцію «Рошену», «Світочу» та АВК

ЕКОНОМІКА

Кропивницькі кондитери мріють скласти конкуренцію «Рошену», «Світочу» та АВК

20171122 130952

Про такі свої амбітні плани заявили під час прес-конференції голова правління кондитерської фабрики «Східні ласощі» Костянтин Чередник та директор з розвитку підприємства Вахтанг Щебинін.

Їхня мета – відродити кондитерську галузь у Кропивницькому.

Для цього у них є досвід (у 2000-му запускали «Ласку», яка нині входить у трійку кращих виробників морозива в Україні), бізнес-план і здорові амбіції.

«Ми розуміємо, що сьогодні ринок кондитерки перенасичений, знайти в цій ніші власне місце можна виключно завдяки якісній конкурентній продукції. Ми не можемо собі дозволити працювати не те, щоб гірше, а навіть так само, як це роблять інші. Ми маємо бути кращими, у нас має бути смачніше і при цьому не дорожче, ніж у колег по цеху», – зауважив Костянтин Чередник.

Сьогодні фабрика діє у міні-форматі «Східні ласощі», але вже наступного року має запрацювати проект по відродженню великої кондитерської фабрики з загальними внутрішніми інвестиціями понад п’ять мільйонів доларів протягом п’яти років. За цей час планують створити 500 додаткових робочих місць та розбудувати торгову мережу для збуту продукції.

Оновлену фабрику планують запустити на території селища Гірничого. 

На першому етапі виготовлятимуть вафлі, на другому – цукерки.

«Мріємо виготовляти складні смачні цукерки, торти, щороку запускати нову лінію продукції, за п’ять років – увійти в топ-20 кондитерських підприємств України», – так коротко описав пан Чередник плани на найближчу перспективу.

Від журналістів, присутніх на конференції, він попросив активної інформаційної підтримки, яка переконає місцевих депутатів, що затіяне «Східними ласощами», – варте того, аби ті посприяли їм у виділенні земельних ділянок під мережу фірмових МАФів.

20171122 130614

«Великий бізнес – то велика відповідальність. Однак ми зважилися на цей крок, бо хочемо відродити кондитерську славу нашого міста», – підкреслив Вахтанг Щербинін.

До слова, керівництво майбутньої фабрики вже сьогодні виношує ідею назвати її «Кропі-груп», аби і на брендинг міста працювати, і самим з цією назвою виходити на нові, зокрема, й закордонні ринки. Якщо ізраїльські гурмани вже обожнюють продукцію наших кондитерів, то зі США та іншими лише ведуться перемовини про торгівлю.

Не оминули керівники кондитерської фабрики й питання про соціальні умови для своїх людей. Кажуть, уже мізкують над тим, щоб у них було вигідно працювати, щоб за два роки зарплата тих, хто стоятиме на конвеєрі, сягнула 13-15 тисяч у місяць.

А поки що продукцію «з майбутнього» можна скуштувати в єдиному невеличкому кіоску на вулиці Шевченка, де торгують тортами, пирогами і тістечками на «італійських сирах і бельгійських карамелях», у яких «немає жодної єшки», які «натуральні і безпечні навіть для дітей із алергіями».