19квітня2024

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА Ще.. КОЛОНКИ Кропивницький вивчає брендбуки інших міст

З ПЕРШИХ УСТ | НОВИНИ КІРОВОГРАДЩИНИ

Кропивницький вивчає брендбуки інших міст

13709976 1668823543442324 3207637205215065116 n

"Коли місто має свій брендбук та візуальний стиль - це знак якості міста та його мешканців. Аналізуючи досвід українських міст та містечок (а вже є преценденти створення брендбуку і селищами) - як позитиний, так і сумний, помічаємо таку тенденцію: ініціатива та розробка брендбуку міста є низовою ініціативою, - написала Ірина Ткаченко на сторінці платформи "Мости до міста".

На рівні мислення та стратегії влади питання про створення такого важливого компонента міського оприявлення не постає.
Логічним видається вести просвітницьку роботу, аби управлінці міста розуміли, настільки важливим є підтримка візуального коду свого міста".

У рамках медіаурбаністичного візиту "Мости до міста: Кропивницький-Ужгород" Ірина Ткаченко, авторка проекту та координаторка урбаністичної платформи Мости до міста, зустрілася з одним із розробників "Бренд Ужгорода" - Домініком Левицьким.

20638461

Мета зустрічі - перейняти досвід створення брендбуку для Кропивницького.

"Бренд Ужгорода" - доступний онлайн і вже може активно використовуватися містом.

За цим посиланням ви можете ознайомитися з проектом http://uzhhorod.city.

Проте на офіційному рівні брендбук не був затверджений, адже на конкурсі міської влади, крім цього проекту, більше не було претендентів.
Варто згадати про історію брендбуку Івано-Франківська: візуальний код міста був створений за ініціативи платформи "Тепле Місто".

Розробка тривала 3 роки, і була пророблена поступальна і серйозна робота по його "вживленню" в міський простір, аби місцеві жителі його сприймали як органічне явище. І тільки в цьому році міська влада затвердила брендбук як офіційний.

Можливо, така історія буде в Ужгорода: є якісний продукт, який показує особливість Ужгорода, і в який вкладено глибинне розуміння міста, - сподівається Ірина Ткаченко.