ЕКОНОМІКА
Жителі Кіровоградщини накопичили на бонусних рахунках понад мільйон гривень
- Останнє оновлення: 06 листопада 2018
Понад 1,2 мільйона гривень накопичили на власних бонусних рахунках жителі області, купуючи товари в торговельних точках-партнерах програми "Бонус Плюс" ПриватБанку.
Кожна покупка, за яку кропивничани розраховуються картками банку, приносить винагороду. Як свідчить статистика, понад 43 % пос-терміналів ПриватБанку на Кіровоградщині активно працюють по програмі “Бонус Плюс”, надаючи можливість клієнтам заробляти на покупках.
"Ми чудово розуміємо, що розвиток та розширення бізнесу можливе лише у тому випадку використання та застосування сучасних інноваційних важелів, – ділиться враженнями директор магазину “Kids Market” Яна Кучер, – ПриватБанк надає їх нам і абсолютно безкоштовно. Це чудово, адже на власні розробки та втілення різних програм потрібен час та значні капіталовкладення. ПриватБанк ділиться з нами не лише своїми найсучаснішими програмами, але й клієнтами”.
“Бонус Плюс” – це програма, завдяки якій кожен клієнт ПриватБанку отримує бонуси (до 20% від суми наданих послуг чи покупок) у вигляді електронних грошей на свій бонусний рахунок, які можна знову витрачати. Слід лише розраховуватися карткою ПриватБанку в торгових точках-партнерах програми "Бонус Плюс". Бонуси накопичуються на окремому рахунку, який називається бонусним. Витрачати накопичені “бонусні кошти” можна сплачуючи покупки чи послуги з бонусного рахунку по карті ПриватБанку. Для цього при оплаті картою слід попросити касира оплатити покупку з бонусного рахунку. Доступ до бонусного рахунку автоматично відкритий через будь-яку картку ПриватБанку. Контролювати кількість накопичених і витрачених бонусів можна в банкоматі, в Приват24 чи у спеціальному мобільному додатку.
“Усе більше кіровоградських підприємців долучаються до нових технологічних програм ПриватБанку, – розповідає керівник напрямку Бонус Плюс Кіровоградської філії ПриватБанку Олена Копієвська..– Ми пропонуємо нашим клієнтам найсучасніші та найтехнологічніші пропозиції, які відкривають бізнесу нові можливості збільшення клієнтопотоку, а відповідно і товарообігу”.
Анжела Дзінзюра