ЕКОНОМІКА
Кіровоградщина: коли про зміну прізвища слід повідомити головуправління Пенсійного фонду України
- Останнє оновлення: 27 листопада 2019
У головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області поінформували про випадки, коли слід обов’язково звертатися до відділень установи.
Пенсіонери повинні повідомити головне управління Пенсійного фонду в області у разі виникнення таких обставин:
- отримання нового зразка паспорту громадянина України – ID картки;
- отримання нового паспорту у разі викрадення або втрати старого;
- зміни прізвища, ім’я та по-батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
- зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.
У разі зазначених змін особистих даних, обов’язково необхідно повідомити про це головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області та надати оригінал дійсного паспортного документа для здійснення виплати пенсій та запобігання виникнення непорозумінь.