20квітня2024

ГОЛОВНА КУЛЬТУРА Як у Кропивницькому розкриватимуть туристичний потенціал та ресторанно-готельний бізнес міста

КУЛЬТУРА

Як у Кропивницькому розкриватимуть туристичний потенціал та ресторанно-готельний бізнес міста

24739 1200x800 2

Днями у міській раді Кропивницького відбулася  зустріч заступника міського голови Андрія Паливоди  з керівниками ресторанно-готельного бізнесу.

Під час зустрічі підприємцям презентували програму  "Розвиток туристичної галузи міста Кропивницького на 2020-2022 роки" та концептуальну версію туристичного вебпорталу, інформує пресслужба міськради.

"Кропивницький є достатньо привабливим для туризму містом. Йому є чим насправді вразити своїх гостей. Водночас хотілося б, щоб інформації про наш обласний центр було набагато більше у загальному доступі. Саме тому і отримала своє життя нова галузева програма з розвитку сфери туризму у Кропивницькому", – зазначив Андрій Паливода.

24736 1200x800 2

Посадовець детально зупинився на усіх напрямках, куди будуть спрямовані заходи нової програми, відзначив її сильні сторони і шляхи вирішення нагальних проблем у галузі туризму.

Серед пріоритетів :

  • розвиток туристично-рекреаційної інфраструктури;
  • збільшення кількості туристів та екскурсантів;
  • збільшення обсягу щорічних надходжень до міського бюджету від провадження туристичної діяльності;
  • зростання рівня зайнятості населення в індустрії туризму;
  • розвиток кадрового потенціалу в сфері туризму;
  • промоція туристичного потенціалу міста; 
  • створення конкурентоспроможного на національному та міжнародному ринках туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби мешканців та гостей міста;
  • формування позитивного іміджу міста Кропивницького шляхом постійного розповсюдження інформації про туристичний потенціал міста на регіональному, державному та міжнародному рівнях;
  • розвиток матеріально-технічної бази і сучасної інфраструктури туризму;
  • ефективне використання природного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу;
  • здійснення системної рекламно-інформаційної діяльності, підтримка в’їзного та внутрішнього туризму;
  • створення сприятливих умов для залучення вітчизняних та іноземних інвестицій в туристичну галузь;
  • створення умов для збільшення кількості платоспроможних туристів, проведення унікальних фестивалів та театралізованих екскурсій.

Андрій Паливода назвав також десять головних заходів програми, що будуть втілюватися у життя найближчим часом.. До них належать створення сучасного туристичного веб-порталу із розробкою мобільного додатку «Кропивницький туристичний», виготовлення інформаційно-презентаційної та сувенірної продукції. встановлення інформаційно-туристичних стендів, участь у міжнародних, національних, регіональних туристичних. виставках та форумах, проведення рекламних прес та інфо турів, виготовлення проморолика про туристичний потенціал міста, організація та проведення туристичного форуму, проведення соціологічних досліджень та опитувань в галузі туризму для здійснення аналізу та оцінки її стану, організація та проведення заходів, присвячених туризму.

"На спеціалізованому туристичному вебсайті буде розміщена актуальна інформація про туристичні об’єкти Кропивницького, місця, де можна зупинитися переночувати, заклади харчування Важливо, що інформація буде  подана двома мовами: українською і англійською", – підкреслила менеджерка проекту Марина Пемахова.

Важливим у практичній реалізації цієї програми є тісна взаємодія органів міської влади і бізнесових кіл обласного центру і з цим погодилися усі учасники зустрічі. Сорок керівників готельного і ресторанного бізнесу міста отримали спеціально розроблені буклети з контактною інформацією, за якою можна буде надати свої пропозиції щодо співпраці та участі в організації і проведенні  заходів, спрямованих на популяризацію туристичного  потенціалу Кропивницького.