13червня2021

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА ОСВІТА У кропивницьких школах планують повну відмову від паперових журналів

ОСВІТА

У кропивницьких школах планують повну відмову від паперових журналів

198630175 2955222021433852 4294127517929890311 n

Освітній івент «Кращі практики закладів загальної середньої освіти Кропивницького» провели вчора, 9 червня.

Керівники навчальних закладів обласного центру обговорювали кращі напрацювання педагогічних колективів, зокрема, таку важливу нині тему, як цифровізація освітнього процесу, інформує пресслужба міської ради.

Процес диджиталізації освіти у Кропивницькому проходить потужно. Зокрема, 38 навчальних закладів міста вже запровадили електронні журнали та щоденники, а 99% класів у цих закладах активно і систематично працюють у такій системі. Це зручно і для вчителі і для батьків учнів, які у будь-який момент мають можливість перевірити успіхи своєї дитини у навчанні.

197868883 2955222038100517 2657562121099086569 n

"Ми стоїмо на демократичних засадах, тому кожен заклад обирав зручну для себе платформу, на якій і працює. 18 загальноосвітніх шкіл підключилися до платформи «Єдина школа», це 47 % від наших закладів, платформу «Нові знання» використовують у 11 школах, «Google Classroom» і «Моя школа» обрали по три заклади. Ми маємо можливість всі ці платформи дослідити, випробувати і обрати найефективнішу та найзручнішу в роботі. Власне сьогодні ми й зібрались, щоб вивчити кращі практики і обмінятися досвідом", – зазначила начальниця управління освіти Лариса Костенко

У планах управління освіти – поступова відмова від паперових журналів, їх варто вести в електронному варіанті, акцентувала увагу учасників заходу посадовиця

Поки що обов’язкові онлайн журнали запровадили для початкової школи. Роздруковувати документ можна буде вже по закінченню навчального року, коли ведення класного журналу буде завершено.

Після обговорення для керівників шкіл провели тренінг із розробки сучасної стратегії розвитку закладу освіти "Кращі практики стратегій".

197452078 2955222118100509 8688013367442854293 n