ОСВІТА
Фінансування освіти у Кропивницькому становить 1,2 мільярда гривень
- Останнє оновлення: 10 лютого 2022
Освіта Кропивницького – одна з пріоритетних в діяльності міської ради. Про це свідчить фінансова складова її розвитку, яка щороку зростає: освітній простір, домінує як видатками, так і за увагою.
На цьому наголосила начальниця управління освіти Кропивницької міської ради Лариса Костенко під час звіту перед громадою за результатами виконання бюджетних програм 2021 року.
За її словами, в освіті Кропивницького розроблено 26 бюджетних програм. Фінансування галузі становить 1,2 мільярда гривень. Управління освіти і Кропивницька міська рада залучали різні субвенції для фінансування галузі.
Торік в освітній галузі обласного центру вдалось реалізувати низку амбітних проєктів:
- у Кропивницькому запрацював перший міжшкільний ресурсний центр, наповнений сучасним обладнанням;
- створено мобільний додаток «Освітній навігатор» – реєстрація дітей у садки, школи, профільні класи та гуртки, повна інформація про харчування в садках і школах Кропивницького;
- впроваджено програмний продукт ESCO «Osvita smart teplo» – оперативне реагування та управління індивідуальними тепловими пунктами;
- у ДНЗ № 71 "Катеринка" встановлено електрокотли;
- у рамках проєкту «Нова Українська школа» для 36 закладів загальної середньої освіти було придбано 1860 комплектів одномісних шкільних парт, 96 двомісних шкільних парт, комп’ютерну техніку на загальну суму 1,416 мільйона гривень, а це 85 ноутбуків та 8 персональних комп’ютерів.
- у 2021 році практику ремонту по п’ять шкільних спортзалів щороку перенесли на харчоблоки. Їх уже оновили в ДНЗ№2, НВО № 25, 4 та в Гірничій гімназії. На виконання цього проєкту чекають в ліцеї «Науковому» – найбільшому навчальному закладі міста та в НВО № 35 та № 23.
Управління освіти планує продовжити оптимізацію мережі у відповідності освітніх потреб громади, підняти загальний середній рівень математичних компетентностей, продовжити діджиталізацію освітньої системи всіх рівнів, забезпечити професійний розвиток педагогічних працівників, розвивати матеріально-технічну базу закладів освіти, продовжити реалізацію освітянських проектів, завершити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, відкрити другий МРЦ для трудового навчання.