З ПЕРШИХ УСТ | НОВИНИ КІРОВОГРАДЩИНИ
Кропивницький – у пошуках візуального стилю
- Останнє оновлення: 17 серпня 2017
Якщо у Кропивницькому лише роблять перші кроки у створенні брендбуку міста (активно ініціюють цей процес зокрема Ірина Ткаченко та Артем Луценко), то в багатьох українських населених пунктах уже є повні прозробки стилю міст і містечок.
Урбаністична платформа “Мости до міста. Кропивницький” зробила підбірку зразків брендбуків українських міст та містечок.
"Ми активно цікавимося досвідом інших в розробці брендбуку та міського візуального стилю.Цей каталог містить посилання на профілі ініціатив з розробки брендбуків та візуального стилю міста в соцмережах, посилання на офіційні сайти чи лендінги, а також PDF-версії брендбуків та гайдів по візуальному стилю", – зазначають на сторінці платформи.
Поштовхом до створення онлайн-каталога став мережевий візит до міста Ужгород в рамках проекту “Мости до міста: Кропивницький-Ужгород”. Також організатори додали корисні посилання на інформаційні та освітні ресурси, які будуть корисними для поглиблення теми брендингу міст і територій.
Тож якщо у вас є ідеї, яким має бути візуальний образ нашого міста, – знайомтеся із підбіркою і пропонуйте свої варіанти.
Фото зі сторінки проекту “Мости до міста: Кропивницький-Ужгород”.