СУСПІЛЬСТВО
Як кропивницький "Електротранс" дбає про гарну репутацію
- Останнє оновлення: 14 серпня 2020

Минулого тижня у Кропивницькому трапилася прикра ситуація.
Жителька міста в соцмережі створила допис про те, що її 15-річна донька, яка їхала в автобусом №103, заплативши за проїзд, змушена була заплатити штраф і контролеру. Адже талон, який вона придбала у кондуктора, випадково забрав її товариш, а він вийшов із автобуса раніше.
Керівництво КП “Електротранс” терміново відреагувало на ситуацію. Спочатку зустрілися з родиною дівчинки, згодом провели інструктаж з працівниками. Останнім нагадати правила ввічливості і шанобливого ставлення до пасажирів. Про це повідомив заступник директора підприємства Валерій Музичук.
"Ми ретельно попрацювали з кондукторами та контролерами, Нагадали правилам ввічливості. А ще зобов’язали їх запитувати вік у дітей, що їздять без супроводу дорослих, і купують талони самі. Наша мета – уникнути подібних ситуацій, адже КП “Електротранс” має гарну репутацію і ми її підтримуватимемо. Наших пасажирів обслуговуватимемо на найвищому рівні", – зазначив Музичук.
Акцент на доброзичливості і повазі прав пасажирів пов’язаний з подією, що сталася з неповнолітньою.
Читайте також: "Електротранс" та "Радій" – серед кращих роботодавців Кропивницького
