24жовтня2025

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА СУСПІЛЬСТВО Як кропивницький "Електротранс" дбає про гарну репутацію

СУСПІЛЬСТВО

Як кропивницький "Електротранс" дбає про гарну репутацію

28048 368x264 2

Минулого тижня у Кропивницькому трапилася прикра ситуація.

Жителька міста в соцмережі створила допис про те, що її 15-річна донька, яка їхала в автобусом №103, заплативши за проїзд, змушена була заплатити штраф і контролеру. Адже талон, який вона придбала у кондуктора, випадково забрав її товариш, а він вийшов із автобуса раніше.

Керівництво КП “Електротранс” терміново відреагувало на ситуацію. Спочатку зустрілися з родиною дівчинки, згодом провели інструктаж з працівниками. Останнім нагадати правила ввічливості і шанобливого ставлення до пасажирів. Про це повідомив заступник директора підприємства Валерій Музичук.

"Ми ретельно попрацювали з кондукторами та контролерами, Нагадали правилам ввічливості. А ще зобов’язали їх запитувати вік у дітей, що їздять без супроводу дорослих, і купують талони самі. Наша мета – уникнути подібних ситуацій, адже КП “Електротранс” має гарну репутацію і ми її підтримуватимемо. Наших пасажирів обслуговуватимемо на найвищому рівні",  – зазначив Музичук.

Акцент на доброзичливості і повазі прав пасажирів  пов’язаний з подією, що сталася з неповнолітньою.

Читайте також: "Електротранс" та "Радій" – серед кращих роботодавців Кропивницького