20листопада2018

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА СУСПІЛЬСТВО На Кіровоградщині банк зобов’язаний здійснити ідентифікацію та вивчення своїх клієнтів

СУСПІЛЬСТВО

На Кіровоградщині банк зобов’язаний здійснити ідентифікацію та вивчення своїх клієнтів

Останнім часом кропивничанам телефонують банківські працівники і рекомендують завітати в одну з установ ПриватБанку з паспортом та ідентифікаційним кодом.  Навіщо?

Керуючись вимогами пункту 2 частини другої статті 6 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі – Закон), банк зобов’язаний здійснити ідентифікацію та вивчення клієнтів.

271 253Необхідним для здійснення ідентифікації клієнта є отримання документів і відомостей, перелік яких визначений у частинах одинадцятій та дванадцятій статті 9 Закону та статті 64 Закону України "Про банки і банківську діяльність".

Відповідно до положень статті 9 та статті 10 базового Закону, а також статті 64 Закону “Про банки і банківську діяльність”, банк відмовляє клієнту в обслуговуванні або проведенні подальших фінансових операцій у разі ненадання клієнтом необхідної інформації для ідентифікації, а також якщо здійснення ідентифікації клієнта відповідно до вимог законодавства є неможливим. З метою ідентифікації та вивчення клієнта банк, насамперед, з'ясовує на підставі наданих оригіналів або належним чином засвідчених копій документів таку інформацію про резидентів — фізичних осіб:
прізвище, ім'я, по батькові;
дата народження;
серія та номер паспорта (або іншого документа, який посвідчує особу), дата видачі та орган, що його видав; місце проживання або місце перебування;
ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб — платників податків та інших обов'язкових платежів або серію та номер паспорта, в якому проставлено відмітку органів державної податкової служби про відмову від одержання ідентифікаційного номера.

Як уже повідомлялося, в ніч на 14 жовтня ПриватБанк завершив перехід на нову версію систем керування базами даних  процесингу, що дозволило збільшити продуктивність і якість обробки операцій з платіжними картками банку.        

Але під час оновлення програмно-технічних комплексів процесингу, система запросила оновлення даних по всім клієнтам ПриватБанку. Приносимо вибачення та просимо з розумінням поставитися до дзвінків щодо необхідності ідентифікації. До речі, поновити свої дані можна і самостійно, в особистому кабінеті в Приват24. 

Анжела Дзінзюра