20квітня2024

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА ЕКОНОМІКА Зростають кількість та обсяги платежів, які клієнти Кіровоградщини проводять онлайн

ЕКОНОМІКА

Зростають кількість та обсяги платежів, які клієнти Кіровоградщини проводять онлайн

52030921

За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону.

Як повідомили у пресслужбі ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%. 

Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%. 

За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні – вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасацію банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводять у штатному режимі.  

       Читайте такожКіровоградщина: все активніше за покупки розраховуються картками та електронними гаманцями

Через карантин платникам податків Кропивницького варто користуватися електронним кабінетом

Підприємці Кіровоградщини можуть отримувати кредити на створення та розвиток бізнесу

Відтепер мешканці Кропивницького можуть поставити запитання щодо коронавірусу в Telegram-боті

Кіровоградщина: через карантин продовжили дію протермінованих виплатних карток