24квітня2024

ГОЛОВНА ЕКОНОМІКА Найчастіше законодавство у сфері реклами порушують в Олександрії та Кропивницькому

ЕКОНОМІКА

Найчастіше законодавство у сфері реклами порушують в Олександрії та Кропивницькому

gallery photo

За минулий рік фахівці сектору контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Держпродспоживслужби Кіровоградщини встановили 57 порушень у сфері реклами при дослідженні рекламоносіїв.

За результатами здійсненого моніторингу стосовно суб’єктів підприємницької діяльності прийнято 77 рішень про накладання штрафів на 148 842 гривень, повідомили в пресслужбі Держпродспоживслужби. 

З початку поточного року штрафні санкції вже застосували згідно з 21 рішенням на 47 571 гривню. Порушень законодавства про рекламу встановили 18. З них найбільша кількість зафіксована в м. Кропивницький і м. Олександрія.

"Основна кількість порушень стосується реклами медичних виробів, алкоголю та тютюнових виробів. Зазначаємо, що в Україні заборонена зовнішня реклама алкогольних виробів, тютюнових виробів (в тому числі електронних сигарет та інших пристроїв), медичних виробів і засобів без відповідного попередження «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я». Також заборонено розміщення зовнішніх засобів реклами сумішей для дитячого харчування", – йдеться в повідомленні.

У ході моніторингу рекламоносіїв фахівці звертають особливу увагу на правомірність застосування державної та військової символіки, зображення зброї тощо. Зокрема, якщо на фасаді приміщення, в якому розміщується суб’єкт господарювання, є реклама із зображенням зброї - це порушення законодавства. Водночас застосування реклами добровольчих військових підрозділів із зображенням зброї відноситься до соціальної реклами та не порушує законів.

Довідково: на період дії воєнного стану в Україні питання контролю за рекламою на період воєнного стану не призупинилося. Тож сектор контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області постійно здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу на території області, в тому числі проводить моніторинг рекламоносіїв щодо порушень, нагляд за рекламою алкогольних напоїв і лікарських препаратів та за дотриманням антитютюнового законодавства в області.