23жовтня2025

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА ЕКОНОМІКА Клінінг по-кропивницьки: бізнес, що стрімко розвивається (ФОТО)

ЕКОНОМІКА

Клінінг по-кропивницьки: бізнес, що стрімко розвивається (ФОТО)

3 1 72

Уродженка Кропивницького Зінаїда Бобракова у 2023 році заснувала власну клінінгову компанію.

Підприємиця активно займалася дистанційним самонавчанням, проходила тренінги з ефективного, швидкого та якісного прибирання будинків, квартир, офісних і службових приміщень, повідомили в обласному центрі зайнятості.

Пані Зінаїда сформувала команду з п’яти осіб, з якою і розвивала свій бізнес. Вона має успішний досвід співпраці зі службою зайнятості, адже укомплектовувала створені робочі місця за допомогою підбору фахівцями служби необхідних кадрів.

Нещодавно підприємиця вирішила підняти на новий рівень послуги клінінгу та взяти участь у грантовій програмі «Власна справа». Успіх не забарився.

«Ствердне позитивне рішення Державного центру зайнятості та фінансова підтримка відіграли важливу роль у розвитку мого бізнесу. Грантові кошти дали змогу закупити таке необхідне обладнання, як універсальна підлогомийна машина, рото-орбітальна машина (для прибирання і миття всіх типів підлог та килимового покриття, для полірування і обробки воском підлогових покриттів), пароочисник. Це зробило сервіс більш ефективним. Також я найняла ще двох нових працівників на посади прибиральників, як завжди, підібраних фахівцями служби зайнятості. Розширення штату дало змогу охоплювати більші обсяги замовлень і зарекомендувати себе як надійне, стабільно працююче підприємство», – наголошує Зінаїда Миколаївна.

За словами грантерки, цільову аудиторію складають власники або орендатори приміщень комерційного призначення, освітні заклади, виробничі підприємства, торгові павільйони, медичні центри, розважальні заклади, а також фізичні особи з середнім і високим рівнем достатку. На сьогодні вона надає клінінгові послуги не лише у місті, а й приймає замовлення загалом по Кіровоградській області.

Нова сучасна і багатофункціональна техніка дає можливість залучати до роботи людей різних вікових категорій та осіб з інвалідністю.

«До того ж, не потрібна спеціальна профільна освіта, адже все працює автоматично, і людину легко навчити користуватися технічним обладнанням. Це дало змогу значно розширити асортимент наших послуг, а разом з тим – базу клієнтів і територію охоплення», – відзначає пані Зінаїда.

Цей приклад доводить, що завдяки наполегливості, правильному плануванню та використанню можливостей можна подолати сумніви і зробити перший крок до успішного бізнесу.