СУСПІЛЬСТВО
Кому у Кропивницькому вигідно збурювати громадськість питаннями щодо закриття художнього салону (ФОТО)
- Останнє оновлення: 27 травня 2019
Тривалий час у Кропивницькому періодично збирають підписи за збереження художнього салону-магазину в приміщенні, що на розі вулиць Гоголя та Великої Перспективної.
Відповідно кропивничани періодично підписуються під «документами», тим самим засвідчуючи підтримку «ображеним» та свою незгоду із закриттям салону, що його орендує обласна організація Національної спілки художників України, і не вникаючи в тонкощі довкола того, кому вигідно збурювати громадськість питаннями щодо закриття цього культурного осередку.
При цьому «за кадром» залишається той факт, що колись укладений договір оренди вже втратив свою чинність; що міські чиновники вчасно нагадали орендарям про те, що «після закінчення договору оренди власник має намір використовувати приміщення загальною площею 58,7 кв. м за адресою вул. Гоголя, 91/46 для власних потреб»; що обласна НСХУ не має нічого проти переведення салону в інше приміщення, але в тому ж таки центрі міста. При цьому, за словами голови Кіровоградської обласної організації Андрія Хвороста, «міська влада пообіцяла, що нове приміщення на Дворцовій буде значно просторішим, це дасть художникам змогу краще розвиватися».
Тут людині небайдужій до долі розвитку мистецтва і водночас непосвяченій у тонкощі маніпулятивних технологій стає складно зрозуміти: хто кого виганяє і навіщо, якщо самі художники (як мінімум, керівництво НСЖУ) не вбачають у зміні приміщення для худсалону жодних проблем.
Але митці то не проти, але, схоже, іншої думки керівник художнього салону-магазину Антон Петушинський, принаймні, йому це може бути вигідно, хоча, відкрито про це він не заявляє.
Як не заявляє і про те, що нині – в активній фазі триває скандальне будівництво по вулиці Великій Перспективній біля будинку №4 в обласному центрі, де власник ділянки – той таки Антон Петушинський.
І це попри те, що мешканці будинків, розміщених поруч, давно – проти сусідства з майбутньою новобудовою на місці колишнього скверика, яка створила перешкоди для заїзду на їхнє подвір’я.
І у цьому випадку підприємець не докладає жодних зусиль, аби всі дізналися, про "сумнівне" будівництво.
Виходить, проти закриття художнього салону виступають аж ніяк не митці, для яких головне – творчість і нормальні умови для їЇ розвитку, а бізнесмен, який намагається отримати від скандалу власну вигоду.