СУСПІЛЬСТВО
Чому у Кропивницькому з’явилася львівська реклама (ФОТО)
- Останнє оновлення: 09 липня 2020
Кропивницький долучився до участі у проєкті “Дружні міста”, який минулого року започаткувала Львівська міська рада.
Головна мета проєкту – розвиток товариських взаємовідносин між містами України та обмін соціальною рекламою, інформує пресслужба міськради Кропивницького.
Стартував проєкт у вересні 2019 року, коли відділ промоції Львівської міської ради звернувся до 23 міст України, з проханням підтримати ініціативу Львівської міської ради та розмістити у цих містах білборди та сіті-лайти з рекламою Львова. Гарантією цієї співпраці Львівська міська рада визначила умови забезпечення виконання зобов'язань щодо розміщення у Львові такої ж кількості площин із соціальною рекламою щодо промоції цих міст.
Управління містобудування та архітектури міської ради Кропивницького та Львівська міська рада продовжують свою співпрацюю у питаннях культурної спадщини та промоції.
Так, у рамках проєкту “Дружні міста” у липні 2020 року у Львові та Кропивницькому було розміщено по 3 білборди з рекламою кожного з міст.
"Для Кропивницького участь у проєкті є дуже важливим кроком з точки зору промоції та брендування не тільки на локальному рівні, а й в загальнонаціональних масштабах. Ми пишаємося співпрацею з Львівською міською радою та сподіваємося, що вона буде продуктивною для обох міст", – зазначив головний спеціаліст відділу з охорони культурної спадщини міськради Кропивницького Володимир Поповічев.
Читайте також: У Кропивницькому поряд із університетом та бібліотекою розмістять їх макети із полімерної бронзи