18вересня2020

ГОЛОВНА СУСПІЛЬСТВО У пошуках бренду Бобринецької громади: на Кіровоградщині провели публічні обговорення логотипів

СУСПІЛЬСТВО

У пошуках бренду Бобринецької громади: на Кіровоградщині провели публічні обговорення логотипів

daa4040c5c08c962affb3b6fa97cccf1

Пошуки бренду громади – тривалий процес. Активні пошуки у Бобринецькій громаді розпочалися у вересні 2019 року.

За цей час відбувалися майстерні, опитування, робота фокус-групи, дослідження історії території громади, аналіз стратегії розвитку громади, екскурсія містом та відвідування інших населених пунктів ОТГ, які дозволили зануритись у контекст, аби зрозуміти, в чому ж унікальність Бобринецької громади, у чому сила людей, які розбудовують сучасну громаду.

Учасники заходів та робоча група шукали ідентичності громади, обговорювали візуальний код, займалися визначенням концепції логотипу та візуального стилю громади, який посилюватиме туристичну привабливість та впізнаваність Бобринецької громади. Саме такий запит був від представників органів місцевого самоврядування та громадськості.

Так народились концепції брендів, які сьогодні у форматі прототипів ми пропонуємо до публічного обговорення. 

Для зручності розробки логотипів презентовано у форматі лендінгу:  http://bobrynetskahromadabrand.tilda.ws/ 

Прототип – узагальнення ідей та бачень робочої групи, які були візуалізовані дизайнером Артемом Луценко (Frame Studio Graphic Design)

Залишайте свої думки, бачення, пропозиції щодо запропонованих ідеї логотипів через форму зворотного зв'язку https://cutt.ly/Kdbt9gs, у коментарях під дописом про обговорення або на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., аби у подальшій роботі Бобринецька громада отримала цікавий і логотип та візуальний стиль.

Чекаємо на ваші коментарі та пропозиції до 14 серпня. 

Довідково: Експертний супровід у розробці бренду громади здійснює Агенція сталого розвитку «Хмарочос» в рамках проєкту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» DOBRE, регіональними партнерами якої на Кіровоградщині є Громадська спілка “Громадські ініціативи України” та Агенція сталого розвитку «Хмарочос».

Ірина Ткаченко,

кураторка проєкту "У пошуках бренду Бобринецької громади"