СУСПІЛЬСТВО
Консультації – по телефону, укладання договорів – онлайн: Кіровоградобленерго змінює форми роботи з клієнтами
- Останнє оновлення: 07 квітня 2021
У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в регіоні, з метою профілактики та недопущення розповсюдження захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19, на підприємстві ПрАТ Кіровоградобленерго ввели ряд спеціальних карантинних заходів.
Зокрема, відтепер задля безпеки споживачів максимально обмежили відвідування структурних підрозділів. Для дистанційного вирішення нагальних питань працюють колцентр та електронні сервіси.
* Отримати консультацію з приводу отримання послуг, ви зможете за телефоном (0522)35-68-00 / адміністрація сервісного центру/.
* Укласти договір про приєднання до електричних мереж, отримати технічні умови – можна онлайн через офіційний сайт ПрАТ Кіровоградобленерго.
* Викликати контролера для проведення технічної перевірки лічильника – тел. (0522)35-68-12, 35-68-10, 0800-501-148.
* Передати показники лічильника:
1. Viber за QR кодом;
2. Telegram: @kirovogradoblenergobot
3. Сайт: https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika
4. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
5. Багатоканальний номер кол-центру:
24/7: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70
Читайте також: