17квітня2021

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА СУСПІЛЬСТВО Консультації – по телефону, укладання договорів – онлайн: Кіровоградобленерго змінює форми роботи з клієнтами

СУСПІЛЬСТВО

Консультації – по телефону, укладання договорів – онлайн: Кіровоградобленерго змінює форми роботи з клієнтами

169800585 187678033164443 2339789641306929045 n

У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в регіоні, з метою профілактики та недопущення розповсюдження захворювань, спричинених коронавірусом COVID-19, на підприємстві ПрАТ Кіровоградобленерго ввели ряд спеціальних карантинних заходів.

Зокрема, відтепер задля безпеки споживачів максимально обмежили відвідування структурних підрозділів. Для дистанційного вирішення нагальних питань працюють колцентр та електронні сервіси.

* Отримати консультацію з приводу отримання послуг, ви зможете за телефоном (0522)35-68-00 / адміністрація сервісного центру/.

* Укласти договір про приєднання до електричних мереж, отримати технічні умови – можна онлайн через офіційний сайт ПрАТ Кіровоградобленерго.

* Викликати контролера для проведення технічної перевірки лічильника – тел. (0522)35-68-12, 35-68-10, 0800-501-148.

* Передати показники лічильника:

1. Viber за QR кодом;

2. Telegram: @kirovogradoblenergobot

3. Сайт: https://kiroe.com.ua/peredacha-pokaziv-lichilnika

4. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

5. Багатоканальний номер кол-центру:

24/7: 0-800-501-148, 050-488-80-63, 067-521-15-70

Читайте також: