СУСПІЛЬСТВО
Кропивницький міський голова: Ми не можемо жити в постійному стресі
- Останнє оновлення: 25 січня 2022
Під час апаратної наради міський голова Кропивницького суворим у своїх висновках був до представників управлінь, що відповідають за розміщення реклами в місті.
Передбачені відповідні норми та інженерні розрахунки на стійкість і при розміщенні реклами у вигляді білбордів і сітілайтів.
"Я не хочу чути, що з боку держави є якісь недопрацювання в законах. Якщо покалічить людину – то це буде наша проблема, – наголосив Андрій Райкович. – Неякісно поклеєні постери злітають після кожного дощу, падають самі площини, відриваються шматки металу від корпусів. Тут не повинно бути байдужих, бо це пов'язано із безпекою людей. У місті понад 600 бордів. Управлінню містобудування та архітектури я вже не вперше ставлю завдання — зібрати усіх власників рекламних об'єктів. Проаналізуйте їхній стан, а також якість розміщеної реклами. Підготуйте конкретні рекомендації орендарям рекламних площ. Ми не можемо жити в постійному стресі перед грозою чи іншими погіршеннями погодних умов. Саме з таких, на перший погляд дрібних деталей також формується ставлення і оцінка людей до роботи міської влади".
Читайте також:
- Чому кропивничани не готові протистояти підступній хворобі
- Нездорова конкуренція приватних перевізників обурює громаду Кропивницького
- Урбанізація Кропивницького: перші кроки на шляху до вдосконалення
- Кропивницький: на центральній вулиці встановлять додаткові дорожні знаки
- Кропивницьку громаду закликають до максимальної згуртованості