22листопада2017

ГАРЯЧІ
ГОЛОВНА СУСПІЛЬСТВО Кропивницький відзначає рік свого перейменування: як з’являються ідеї для його розвитку

СУСПІЛЬСТВО

Кропивницький відзначає рік свого перейменування: як з’являються ідеї для його розвитку

Нещодавно у Кропивницькому проходив фотофлешмоб – містянам пропонували зробити світлини з фігуркою #kropyvnytskyi. 

Хтось лякався активних волонтерів, а хтось відверто заявляв про відданість Єлисаветграду, проте більшість таки раділи цікавій ініціативі, йдеться на сайті "Містки громадської активності". 

До флешмобу #kropyvnytskyi долучилась навіть гостя з Англії.

“Хтось сам підходить, просить фотографуватися. Хтось каже, що політичні акції не підтримує, хоча в нас нема ніякої символіки на кшталт таких акцій. А є й такі, що кажуть: “Ми за Єлисаветград. Ми живемо в Кіровограді”. Тож для нас це ще й хороший моніторинг, аби простежити загальну суспільну думку. Але місто назву міняти вже не буде, тому треба робити все, щоб до неї звикали і потрібно популяризувати її”, – розповідає викладач ЦДПУ, автор ідеї Ірина Ткаченко.

Під час акції вдалось “розтягнути” просвітницьку акцію і на закордонних гостей. Одна із учасниць флешмобу – волонтерка Клер з міста Оксфорд (Англія), яка приїхала у Кропивницький у рамках проекту “GOcаmp”. І прогулянка містом для неї стала паузою поміж тренінгів у Кіровоградському колегіумі.

“Клер була в захваті від цього дійства і здивувалася, як ми так вчасно опинилися на Дворцовій. Їй сподобалося, що такі креативні люди просто посеред вулиці роблять цікавий флешмоб”,  – переповідає слова волонтерки з Англії вчителька колегіуму Юлія Хмелюк. 

Ініціатори флешмобу спеціально готували напис англійською і консультувалися із фахівцями, як зробити правильну транслітерацію. Адже ставили собі за мету популяризацію нової назви міста та культуру її написання. Ця фігурка може мандрувати по бібліотеках, кав’ярнях, різних заходах і просто по вулицях. За словами Ірини Ткаченко, вони готові надавати її безкоштовно:

“Цей хештег можна брати на різні заходи, кому потрібно неординарно, по-дизайнерськи зафіксувати, що цей захід відбувається у Кропивницькому. Ми готові його надавати безкоштовно для того, щоб ця назва стала впізнаваною і за хештегом можна було знаходити позитивні новини, фотографії, краєвиди вулиць, усміхнені обличчя людей. Усе для того, щоб підсилювати імідж міста Кропивницький. І щоб містяни звикали до того, що це позитивна назва”,  - говорить пані Ткаченко.

За її інформацією, статична фотозона “I♥Kropyvnytskyi” коштує більше 100 тис. грн. А такою мобільною фігуркою можна легко працювати над популяризацією нової назви міста у будь-якому куточку Кропивницького й у різний час.

Хештег було створено в рамках проекту "Мости до міста" за підтримки Британської ради за програмою "Активні громадяни". Ідея народилася після реалізованого мережевого візиту до Івано-франківська в рамках Програми національних обмінів зa фінaнсoвoї підтpимки Євpoпейськoгo Сoюзу тa Нaціoнaльнoгo фoнду підтpимки демoкpaтії (СШA), згадує Ірина Ткаченко.

BOTTOM 1