СУСПІЛЬСТВО
Андрій Райкович пояснив, чому зростуть тарифи за проїзд у комунальному транспорті Кропивницького
- Останнє оновлення: 31 січня 2021

Як уже інформував ЗПУ, виконком Кропивницької міської ради розглядатиме рішення про підвищення цін на проїзд у комунальних тролейбусах та автобусах – до п’яти та шести гривень відповідно, і в маршрутних таксі – до семи гривень.
Що змусило владу піти на цей крок у час пандемії, пояснив міський голова Андрій Райкович.
"Це вимушений крок. Збільшилась мінімальна зарплата, ціни на все зростають, найвідчутніше – на енергоносії. Сьогодні собівартість проїзду вже сягнула за 10 гривень в автобусі, і майже стільки ж в тролейбусі. До того ж, у нас 80 тисяч пільговиків.
Ми тримали найменшу серед обласних центрів України плату за проїзд в комунальному транспорті стільки, скільки могли. Але є економіка – маса виробництв та іншого бізнесу зупинилися чи обмежили свою діяльність через карантин, маємо значні скорочення надходжень до бюджету. Незважаючи на це, торік місто дотувало «Електротранс» на 120 мільйонів гривень. Це практично третина бюджету розвитку. Для порівняння – за них можна було збудувати три з половиною таких нових багатоповерхівок, як на Жадова.
Ми не можемо припинити розвивати місто, обмежити у фінансуванні інші напрямки, та лише закривати бюджетом збитки комунального підприємства через дешевий проїзд, або навпаки, довести його до банкрутства. На 2021-й ми заклали «Електротрансу» 70 мільйонів гривень бюджетної підтримки, доводиться запроваджувати таку ціну на проїзд, яка дозволить надалі забезпечувати соціальні гарантії, і водночас тримати підприємство «на плаву».
Якщо говорити про маршрутні таксі, то автопарк приватних перевізників потребує кардинальної модернізації, підвищення безпеки та комфорту пасажирів.
Ми ж маємо 80 одиниць комунального транспорту, які зараз через карантинні обмеження перевозять у рази менше пасажирів, ніж за нормальних умов. Незабаром придбаємо ще 10 автобусів", – зазначив очільник міста.
І додав, що куурсу не змінюватимуть, поступово закриють усі проблемні напрямки.
Читайте також:
